Pages

9 Ağustos 2012 Perşembe

Beslenme Planı Nasıl Olmalıdır?


Ben çok şeyler "deneyin" olur özünde ben patates cipsi ve beyaz pirinç ile benim beslenme planı sabote olacaktır. Dolayısıyla, bu sürecin bir yolculuktur, ve kolon şifa, bu yüzden iyi yemek tanır ve etkili bir şekilde işleyebilir.


Ben tamamen Kan Grubu B ters yiyin. Buffalo, sığır eti, kuzu benim sakınmanızı listesinde yer almaktadır. Balık, (soğuk su tür) benim son derece faydalı listesinde olup, Tavuk ve hindi benim nötr listesinde yer almaktadır. Aslında her gün bir balık yiyin. Ben konserve somon, konserve ton balığı veya ızgara somon balığı yiyin. fasulye ile geniş bir yeşil (marul) salata, üstüne. (Kan grubu A fasulye, siyah gözlü, Bezelye, Siyah Fasulye ve Pinto Fasulye vardır)

Ben 200 (187) altında benim kolesterol düşürmek ve benim hdl Kullanıcı ve ldl en normalleştirmek başarmışlardır (Sallie göre, dışarı denge ldl özellikle L 3 var ve L 4 kadından ne neden kalp hastalığı vardır.) Çok önemli bu ldl Kullanıcı normalleştirmek.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text