Pages

12 Eylül 2012 Çarşamba

Akademik Dersler


Ben de çalışmanın akademik ders yönlendirildi. Ben bu yüzden benim yeni diyet beslenme ve egzersiz fizyolojisi binbaşı ile, psikoloji sağlık eğitim değişti benim için yaptıklarını etkilendim. Ben sıkıca benim sağlığının önemli bir unsur benim vegan beslenme olduğuna ikna oldum. Çoğu bitkisel gıdalar (istisnalar fındık, tohumlar, avokado, zeytin ve hindistan cevizi vardır) düşük kalori yana sağlıklı bir ağırlık tutarak Ayrıca, ben de çoğu insandan fazla bir sürü yemek. Yani, asla Aç değilim. 1982'den 2000 yılına kadar, ben tahıl ve bazı işlenmiş gıdalar dahil bir vegan diyet yediler.


Ben, yulaf ezmesi ile çoğu sabahları başladı muz ve üzüm suyu veya elma suyu ve şeker pekmezi bir çay kaşığı ile nemlendirilmiş. Besin değeri artırmak için, böyle lahana, yenilebilir ebegümeci, deniz yosunu ve lahana gibi yeşil ekledi. Bazen, ben krep veya elma veya meyve püresi (yerine tereyağı veya margarin) ile kaplı waffle vardı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text