Pages

29 Eylül 2012 Cumartesi

Kanseri Önlemenin En İyi Yolu

Kanseri önlemek için en iyi yollarından biri diyet kontrolü ve yediğiniz şeyleri izlemektir. Çoğumuz Gerçekten biz bir günlük tüketmek ne bakmak için zaman ayırın. Eğer gerçekten anlamak için bir dakikanızı ayırın, ben size diyet ne kadar kötü şaşıracaksınız eminim.

Ben birkaç hafta önce oturdu ve gün boyunca yediğimiz gıdaların tüm aşağı yazdı. Hayret, ben ne gördüm tarafından korkmuş biraz oldu. Ben şekerli tahıl ve besi aperatifler oluşan ne kadar benim diyet fark asla. Bunun üzerine, ben işlenmiş paketlenmiş gıdalar bir çok yiyordu.

Biraz araştırma yaptıktan sonra ben genel sağlık için iyi çeşitli gıdalar bulundu. Bunun üzerine, onlar da kanser teşvik için iyidir. Bu bir kazan-kazan olduğunu! Aşağıda genel olarak sağlıklı ve aynı zamanda kanser çeşitleri ile mücadele bu 4 popüler gıdalar bulacaksınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text