Pages

12 Eylül 2012 Çarşamba

Tam Tahıllı Ekmek Tüketmek


Öğünler arasında kendimi aç olmak için izin asla. Ben meyve, havuç, tam tahıllı ekmekler, hava attı patlamış mısır ve tatlı patates üzerine nibbled. Herhangi bir günaha önlemek için, benim evde herhangi bir yüksek yağlı gıdaların tutmak değildi. Tatlı, meyve veya hava attı patlamış mısır yedim.


2000 yılında, benim diyet tahıllar ve işlenmiş gıdalar çıkartıldı. Ben şimdi sadece çiğ gıdalar yemek. Ben genellikle bisiklet, ağırlık oturum veya bir saatlik çalışma ardından yüzerek, bir saat de dahil olmak üzere, üç ila dört saat egzersiz ile en gün başlayan bu yana, daha sonra sabah kadar kahvaltı yemem. Sonra, yeşiller, bir havuç, yarım mango, büyük muz ve altı büyük üzüm ile doldurulmuş büyük bir kase var. Karışım B12 zenginleştirilmiş beslenme maya yuvarlak bir çorba kaşığı pekmez bir iki yemek kaşığı ile tepesinde.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text