Pages

23 Ağustos 2012 Perşembe

B Kan Tipi Nedir


Şimdi benim "liste" dışarıda yemek yerken ben hala çok-oo acıkır ve daha fazla yemek. Ben bana memnun etmek için neyin işe yaradığını bulduk gibi yemeye dikkat ediyorum. Ve daha da önemlisi, benim kolon başlar ve durur uyan olmadan hareket.

Benim kolon sindirim enzimleri olmaksızın hareketli tutabilir çünkü ben az iltihaplı olduğumu biliyorum.

Daha az yemek hakkında değil yaşlanıyoruz ilgili makaleyi okuduğunuzda, yeterli beslenme ile ilgili. Sen benim B Kan Tipi arkadaşlar bana tamamen ters yemek ve henüz hepimiz bir kilo veya korumak, yönetmek ve iyi kan kimyaları olduğunu göreceksiniz. Bu HERKES İÇİN BİR ŞEY HAKKINDA İŞLERİ DEĞİLDİR. Biz farklı hoşlandığı ve hoşlanmadığı şeyleri, bireylerdir. Biz daha iyi hissettiğinizde, bizim için "iyi" olanı yemek öğrenebilirsiniz. Sallie ve ben iyi bir örnektir!

Senin gelecek için vücudunuzun güçlendirmek için öğrenmek için teşvik, siz yaşlandıkça, nasıl vücudunuzun çalışır bilmek isteyebilir ve ne kolon taşımaya devam eder, böylece herhangi bir yardım "çekme olması gerekmez "dışarı seni. İğrenç olduğunu biliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text