Pages

12 Eylül 2012 Çarşamba

Ameliyattan Sonraki Testler


Daha 20 yıl önce, ben psikoloji 47 yaşındaki doktora öğrencisi iken, ben meme kanseri teşhisi kondu. Tabii ki, ben harap oldu. Zaman, ben 15 yıldır çalışan olmuştu ve ben biliyordum fiziksel olarak en uygun kişi oldu. Ben kanser olduğumu bana anlaşılmaz oldu.


Ameliyattan sonra, daha ileri testler kanser zaten yayılmış olduğunu belirledi. Yine de, bunun yerine önerilen radyasyon ve kemoterapi, ben Dr John McDougall, sonra bir vegan beslenme (hiçbir hayvansal ürünler) ve meme kanseri arasındaki ilişkiyi araştıran bir doktor olan inancımı koymak. Daha önce kırmızı et yemekten durmuştu rağmen, tanısı, ben hala diğer hayvansal ürünler yiyordu ve benim kan testleri, artmış kolesterol düzeyleri gösterdi. Yani, Dr McDougall yardımı ile, balık ve süt ürünleri dahil tüm hayvansal ürünler, ortadan kaldırmıştır. Benim 70. kanser ücretsiz doğum yaklaştıkça Bugün, benim vegan beslenme ve günlük çalışma zevk. Ben 5K yol yarışları için Yarışlara ve triathlons 100 metre mesafede her mesafeden 900'den fazla altın madalya altı kez Ironman Triatlon sonlandırıcı, tutucu değilim. Ben tüm dünyada 60'dan fazla maraton tamamlamış ve ben Dallas'ta Cooper Clinic, Texas benim yaş grubunda üç dünya spor kayıtları yaptık. 1999 yılında, ben biri seçildi "Kuzey Amerika Top Ten Fittest Kadın."

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text